Ákosné Vrábel Mária 2025.06.22. « Vezesd őket, utat ne tévessz, S magadhoz mindig hű maradj, Mert élen állsz, és messze látszol, Sose feledd: példa vagy! »
Dikker Alexandra 2025.06.22. Dikker Alexandra vagyok, a Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium iskolapszichológusa.
Fischer Anita 2025.06.22. Pályamódosítóként lettem tanító, már szülőként, mert a korábbi munkámat túl nyugodtnak éreztem. Megkaptam, amit kerestem, változatos az élet az alsó tagozaton.
Fóth Gábor 2025.06.22. Három évtizede tanítom a vizuális kultúrát itt, a Bethlenben, elsősorban a 9-12. évfolyamosok számára. Igaz, csak részmunkaidősként vállaltam az oktatást, mert mindig fontos volt számomra a képzőművészeti alkotó tevékenység is. Tervezőgrafikusnak tanultam és a tanítás mellett ezt a hivatásomat is gyakorlom a mai napig.
Herédi Otilia 2025.06.22. „Furcsán viselkedik néha az ember. Zenét hall, s erre elkezd mozogni, hajladozni, lépkedni. Nem végez semmiféle hasznos munkát, nem megy sehová. Mindez nem jelenthet fáradságot, kínos kötelességet számára, hiszen önként teszi, sőt még mosolyog is hozzá. Boldognak látszik, ami oly ritka az ember életében. Mit tesz hát? Táncol. Táncolni jó, táncolni mámorító...”
Holló-Szabó Brigitta 2025.06.22. Holló-Szabó Brigitta vagyok, testnevelő, gyógytestnevelő és egészségfejlesztő tanár. A Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetemen (TF-en) végeztem. Már általános iskolában eldöntöttem, hogy tanítani szeretnék.
Juhász-Weigert Márta 2025.06.22. Szegeden a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán szereztem francia nyelvtanári diplomát 2000-ben. 2005-ben kiegészítő egyetemi diplomát kaptam az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen.
Kalocsai Orsolya 2025.06.22. Amit mindenkinek meg kellene tanulnia: Szeretet. Nevetés. Még több nevetés. Figyelni és tanulni. Kérni és megköszönni. Saját véleményt alkotni. Mások véleményét tiszteletben tartani. Őszinteség. Hogy Barát legyen. Hogy önmaga legyen.
Kiss Gyöngyi 2025.06.22. „Tükröt tartani-örömöt adni”; homo moralis-homo aestheticus - valahogy így képzelem a tanítást.
Koós Levente 2025.06.22. Történelemtanárként az egyik legfontosabb célom, hogy a rám bízott tanulók ne csupán évszámokat és eseményeket tanuljanak meg, hanem megértsék és értelmezni tudják a történelmi folyamatokat, azok összefüggéseit, és képesek legyenek kritikusan gondolkodni a múlt és jelen történéseiről.
Kovács Annamára 2025.06.22. Alsó tagozatos tanítóként és lelkes pályakezdőként úgy gondolom, hogy a tanításban kiemelten fontos a kreativitás.
Kovács Csenge 2025.06.22. Évfolyamfelelősként különösen fontosnak tartom a közösségfejlesztést, illetve azt, hogy az iskola egy minden diákot támogatni tudó, biztonságos közeg legyen. Célom, hogy a hozzánk járó gyerekek autonóm, a tetteikért felelősséget vállaló fiatal felnőttekké váljanak, akik fontosnak tartják a társadalmi kérdéseket.
Madai Gabriella 2025.06.22. Több, mint harminc éve vagyok a tanári pályán. Ez a hivatásom. Szeretek tanítani.
Nagy-Tóth Mariann 2025.06.22. Gyermekkorom óra tanárként képzeltem el magam, több mint 20 éve elhivatással a pályán vagyok. A Bethlenben 2011 óta, a kerületben 2004 óta tanítok.
Nánási Patrícia 2025.06.22. Az általános- és középiskolai tanulmányaim során a biológia szerves részévé vált az életemnek, ezért is szerettem volna biológus lenni, amihez meg is szereztem a diplomáim Bsc és Msc szinten is.
Orbánné Molnár Enikő 2025.06.22. 1984-ben a főiskola elvégzése után ebben az iskolában kezdtem a pályámat. Azóta is 40 éve folyamatosan ebben az intézményben és 2013 óta a Montessori Tagiskolában is tanítok matematikát és technikát, oszlopos tagja vagyok az iskolának.
Penz Orsolya Katalin 2025.06.22. 1996-ban végeztem a szegedi József Attila Tudományegyetemen és a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán angol-latin szakos tanárként. Mester diplomámat az aberdeen-i egyetemen szereztem angol leíró nyelvtanból.
Perlikné Dallos Gabriella 2025.06.22. Tanítóként az alsótagozaton dolgozom, és nagy szenvedéllyel fordulok a tanulás megszerettetése felé. Hiszem, hogy a fiatalok számára a tanulás nemcsak szükségszerűség, hanem örömforrás is lehet, ha megfelelő környezetben és módszerekkel találkoznak vele.
Rózsáné Illés Orsolya 2025.06.22. Székesfehérváron a Kodolányi János Főiskolán szereztem német nyelvtanári diplomát. 2007-ben kezdtem itt az iskolában tanítani. 2010-ben kiegészítő egyetemi diplomát szereztem a Károli Gáspár Református Egyetemen.
Stimecz Edina 2025.06.22. Célom, hogy zenepedagógusként úgy csempésszem be a gyermekek mindennapjaiba a zenét és éneklést, hogy az ne tanulás, hanem életforma, örömforrás és a mindennapjaik szerves része legyen, észrevétlenül nevelve igényes és zeneértő felnőtteket a bethlenes diákokból.
Szűcs Luca Stefánia 2025.06.22. Tanítóként szenvedélyem a gyerekek tanítása és nevelése. Hiszem, hogy a kreativitás és a játékos tanulás kulcsfontosságú a fejlődésükben.
Tóth Rozália 2025.06.22. Amikor a gyerekek mosolygós arccal, csillogó szemmel figyelnek az óráimon, szárnyakat ad, hiszen ilyenkor az osztályban töltött idő örömet szerez mindannyiunknak, mert én tanítani, ők pedig tanulni tudnak.
Uzsoky Petrónia (Petra) 2025.06.22. Uzsoky Petra vagyok, alsós tanító. A Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium a második munkahelyem és idestova 20 éve dolgozom itt.
Idegennyelvi munkaközösségIllés Orsolya 2025.06.04. A nyelvi munkaközösségünket a négy idegennyelvet (angol, francia, német, orosz) tanitó szaktanárok alkotják.
Humán munkaközösség 2025.06.04. A humán munkaközösség alapvetően három szakterületet foglal magába (történelem, magyar nyelv és irodalom, illetve a művészeti jellegű tárgyak mint az ének-zene, a dráma, valamint a vizuális kultúra).
Alsós munkaközösségUzsoky Petrónia 2025.06.04. Az alsó tagozaton célunk, hogy iskolánk hagyományait ápolva, családias légkörben a tanulás örömére neveljük a gyerekeket, középpontba helyezve egyéni igényeiket és érdeklődésüket.
Emelt szintű ének-zene oktatásStimecz Edina 2025.06.02. Iskolánk alsó hat évfolyamán emelt szintű ének-zeneoktatás működik. Ez azt jelenti, hogy a tanulók heti négy órában sajátítják el a zenei írás-olvasás alapjait, illetve válik életük részévé a gyakorlati zenélés is.
Test és lélek munkaközösségNánási Patrícia 2025.06.02. Iskolánk évfolyamfelelősi és testnevelési munkaközössége elhivatott pedagógusokból áll. Célunk, hogy diákjaink testi, lelki és szociális fejlődését egyaránt támogassuk. A munkaközösség tagjai szaktudásukkal és személyes példamutatásukkal egyaránt nevelnek.